Onze aankomst - Reisverslag uit Udaipur, India van Familie Sanders - WaarBenJij.nu Onze aankomst - Reisverslag uit Udaipur, India van Familie Sanders - WaarBenJij.nu

Onze aankomst

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Familie

13 Juli 2014 | India, Udaipur

Na een rustige klm vlucht naar New Dehli, om 01.15 plaatselijke tijd geland. Onze spullen waren ook aangekomen! Geld opgenomen en bij de prepaid taxi een taxi besteld om naar ons overnachtingshotel te gaan. Wij gingen naar buiten en bam..... 35 graden, in de nacht! Meteen waren we de rijke toerist, bij het aanvragen van de taxi ging de prijs omhoog toen we zeiden dat dit de eerste keer was met roepies! En de jongen die de koffers in de taxi plaatste vond wat geld toch ook wel heel prettig! Met de taxi al scheurend over drempels en langs controles naar ons Residence hotel, atlhans dat dachten we, die man kon het niet vinden, dus steeds vragen, het bleek een achteraf gelegen hotel te zijn in een buurt.....We kregen nog wel voor elke kamer een fles water, en toen dachten we lekker te gaan douchen, maar op 1 kamer was de boiler zo verroest en de douche zo oud, dat niet iedereen het aandurfde. We gingen laat en onrustig slapen. Om half 9 zouden we eruit, maar om 8 uur werden we al gebeld voor het ontbijt? We hadden nog niets besteld, want we hadden roomservice! Uiteindelijk bestelden we en er kwam een ontbijt op de kamer, beetje taai zout en redelijk zoete thee, met z'n vieren op bed gezeten. Omdat we de boel daar niet echt vertrouwden zijn we met de hotelauto alvast maar het vliegveld gegaan om daar te gaan hangen tot onze volgende vlucht ging naar Udaipur, Pim kreeg een appelflauwte dus moest snel eten. Lekker gegeten en gedronken en uitgerust zijn we naar de gate gegaan, met de bus naar het vliegtuig. Toen werd ik lichtelijk niet goed, een fokker met propellers aan de buitenkant, en klein! Echt wat voor mij, maar niet heus. Keurig op tijd vertrokken, maar ik werd lichtelijk niet best toen er werd omgeroepen gordels om, we krijgen turbulentie! En dat vond ik dus echt heel eng, schokkend en wel, en later zei Lisette dat er ook onweer was (gelukkig wist ik dat niet) redelijk hyperventilerend geland, tassen waren er zo, we zaten met zo' n 40 mensen in het vliegtuig. Naar buiten en daar was James, onze begeleider de komende tijd met auto en chauffeur. En lekker rustig op het vliegveld! Toen 30 min rijden, ze rijden hier links en luid toeterend , veel brommers met soms wel 4 personen en een baby erop, tussen alle koeien en gekkigheid op de weg naar ons vrijwilligershuis voor de komende tijd, we waren zeer benieuwd! Nou we zitten dus in een riant huis met een riante schone badkamer waar alles werkt met airco en vennen, met 4 bedden op een riante slaapkamer, eigenlijk te luxe ten opzichte van het werk wat we gaan doen, maar wat lekker!!!! Tijd om op te frissen, de kokkin, tja die is er dus hier, was eten aan het koken, ze spreekt geen engels, jammer. Heerlijk gegeten, niet te spicie, rijst met spinazie en aardappelensaus en iets met bonen en komkommer, heerlijk! Met James zitten praten, aardige man! Morgen begint onze eerste week ter introductie, we zijn benieuwd! Pimen de kids gaan nog voetbal kijken met James beneden, maar ik ga er vroeg in hoor vandaag!

• 13 Juli 2014 - 21:11

Frederik & Hilma:

Vanuit Toscane wensen we jullie veel succes met het programma in India. We zijn benieuwd naar jullie verdere verslagen. Gr, FHFA

• 13 Juli 2014 - 21:55

Mirjam:

Wat een boeiend reisverslag! Rust maar lekker uit en veel succes in de introductie-week. Groeten van Mirjam en Dick.

• 13 Juli 2014 - 21:58

Lydia:

Erg leuk om te lezen. Ik wens jullie een fijne werk vakantie toe met zijn allen.,

• 13 Juli 2014 - 21:59

Marjan:

Lieve allemaal,

Leuk om jullie eerste reisverslag te lezen. Fijn dat jullie, met wat vallen en opstaan, goed aangekomen zijn. Groetjes ook van Stefan.

Kus,
    Mar

• 13 Juli 2014 - 22:18

Jolanda En Ed:

Het begin van de reis was al een heel avontuur. Wat fijn dat alles netjes is in het vrijwilligershuis met aardige mensen. Heel veel plezier en succes met jullie vrijwilligersproject! Leuk dat we op deze manier met jullie mee kunnen leven.
    We waren al reuze benieuwd.

Groetjes Ed en Jolanda

• 14 Juli 2014 - 00:15

Judith:

Hey familie,

leuk om van jullie te horen. fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Wat een ervaring nu al!!
    Veel plezier en tot jullie volgende berichtje.

gr Judith en fam

• 14 Juli 2014 - 22:53

Monique Jordan:

Nou het begin is er en nu dan vooral genieten van alle indrukken en de mooie omgeving en succes daar.
    xMonique+Ignaat

• 15 Juli 2014 - 20:38

Ilse:

Wat leuk om te lezen.. klinkt goed het huis.. lekker genieten van de kokkin :)

• 16 Juli 2014 - 09:27

Tanja:

Hahah, wat een avontuur!, meteen van je vliegangst af miek? xx

• 16 Juli 2014 - 10:39

Willem:

Welcome to the real world of India
    Ik ben zo trots dat een oer-hollands product jullie veilig door de turbulentie en onweer naar plaats van bestemming heeft gebracht :-)
    Enne ...propellors aan de binnenkant heten ventilatoren......
    Nog heel veel plezier
    Groet Willem en Tanja