Whalewatching - Reisverslag uit Provincetown, Verenigde Staten van Familie Sanders - WaarBenJij.nu Whalewatching - Reisverslag uit Provincetown, Verenigde Staten van Familie Sanders - WaarBenJij.nu

Whalewatching

Blijf op de hoogte en volg Familie

28 Juli 2015 | Verenigde Staten, Provincetown

Vandaag vroeg opgestaan, en na het ontbijt met de auto naar Provincetown gereden. Dat ligt redelijk op de punt van Cape Cod. De weg daar naar toe vonden we redelijk saai, veel groen, maar we zagen onderweg weinig van de zee. We hadden kaarten geboekt om met de boot naar walvissen te gaan kijken. Wij op een boot, met veel passagiers , de oceaan op, dik een uur varen. Het was prachtig weer vandaag. De bemanning weet precies waar veel plankton en vis in de zee zit, dit is het voer voor de walvissen. En ja toen zagen we spectaculaire dingen, enorm veel walvissen, soms met meer tegelijk en verschillende soorten. Het was prachtig!! Je drijft daar met de boot dik een uur in de rondte om te kijken, geweldig! Daarna weer terug naar de haven. We hebben nog in de winkelstraat rond gelopen, een heel leuk plaatsje. Terug naar het motel met de auto, opgefrist en heel erg lekker gegeten. Fantastische dag gehad. Morgen naar Jackson.