Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Familie Sanders - WaarBenJij.nu Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Familie Sanders - WaarBenJij.nu

Boston

Blijf op de hoogte en volg Familie

26 Juli 2015 | Verenigde Staten, Boston

Vandaag om half acht opgestaan, een stuk gelopen om ergens te ontbijten. Daarna zijn we Boston ingegaan en hebben de freedom trail door Boston heen gelopen, een historische wandelroute via een rode lijn op de grond , langs mooie stukken in Boston en leuke bezienswaardigheden. Mooie parken, fraaie huizen, winkeltjes natuurlijk, musea etc. Een lange tocht, maar zeker de moeite waard, en grappig , Lisette wist ons ook leuke dingen te vertellen over Boston. Tussen de middag Italiaans gegeten en weer verder gegaan. Aan het einde van de wandeling hadden we bedacht de hop off, hop on bus te nemen, maar je kon alleen maar kaarten voor de hele dag kopen a 30 dollar pp. dus de boot genomen naar de andere kant van de stad. Ook leuk om Boston vanaf het water te zien! Daarna naar het hotel gelopen, we waren aardig kapot van de hele dag wandelen, dus lekker even gerust, opgefrist, geslapen en daarna weer gewandeld naar een restaurant, waar we buiten hebben gegeten. De temperatuur is hier lekker, er was alleen niet heel veel zon vandaag.

• 27 Juli 2015 - 18:19

Wilma: