De afgelopen dagen - Reisverslag uit Montréal, Canada van Familie Sanders - WaarBenJij.nu De afgelopen dagen - Reisverslag uit Montréal, Canada van Familie Sanders - WaarBenJij.nu

De afgelopen dagen

Blijf op de hoogte en volg Familie

03 Augustus 2015 | Canada, Montréal

Inmiddels weer heel wat beleefd. Na aankomst in Jackson meteen door naar het medical centre. Helaas voor Lisette was haar oorontsteking weer erger geworden, dus weer naar een arts. Nu weer een antibioticum injectie en een flesje oordruppels van 216!!!dollar!
Wij zaten in Jackson in een geweldig mooi historisch hotel. Wij hebben het stadje bekeken met het oude station, midgetgolf gespeeld, daarna lekker even wat bij het zwembad gelegen en in de hottub geweest, biljart gespeeld en zalig gegeten op de veranda.
De volgende dag doorgereden naar Stowe. Gezellig hotel met een Nederlandse eigenaar. S middags fietsen gehuurd, om daar over een fietspad door de natuur te fietsen, heerlijk om te doen, nog naar waterval gereden en daarna nog naar het hotel van de familie von Trapp geweest.
S avonds gegeten in het plaatsje en de volgende dag een lekker ontbijtje in de tuin gegeten en door naar Lake Placid.
In Lake Placid naar het olympisch museum geweest , tentoonstelling van twee keer olympische spelen, leuk om te zien, en nog even foto's gemaakt van het ijsstadion. Door de winkelstraat gelopen en een terrasje gepakt. Met de auto naar de springschans geweest, die was nog maar een half uur open, dus dat werd het niet, foto's gemaakt en even gerust. Lekker avond gegeten en toen naar bed. Dit was een vreselijk gehorig hotel, veel geschreeuw en lawaai de hele nacht.
Blij dat we weer weg gingen, op naar Montreal!! Onderweg nog naar twee bezienswaardigheden geweest en toen waren we in Canada!! Na ingecheckt te zijn in ons hotel, zijn we naar de oude stad gelopen, erg gezellig gebied met straatmuzikanten, terrasjes, mooie gebouwen. We hebben in een Chinese theewinkel heerlijk thee gedronken. Na wat winkels bekeken te hebben, hebben we fondue gegeten. Weer eens wat anders dan hamburgers....
Uiteindelijk terug naar het hotel, maar o o, we kwamen de hoek om , allemaal brandweerauto's in de straat.. 6 stuks .stonden ze ook voor ons hotel, alle gasten op straat, hotel naast ons ook ontruimd..spektakel!
Sommigen stonden met een deken om zich heen, andere mensen kwamen helaas net aan....
Na ong drie kwartier konden we allemaal weer veilig naar binnen, bleek dat iemand in de appartementen achter ons het gas aan had laten staan, verder niets aan de hand meer. Alles werd goed bekeken en we gingen met een veilig gevoel weer naar binnen. De man achter de balie vertelde dat dit wel twee keer per jaar gebeurde, nou ze rukken met groot materieel uit hoor!! Nu lekker slapen.

• 03 Augustus 2015 - 22:22

Tara: